NEW MARKETS BUSINESS DEVELOPMENT

Vorige slide
Volgende slide

Markt-entreeplan

Na  het voltooien het marktonderzoek, zullen wij een uitgebreid markt-entreeplan opstellen.
Wat u zal voorzien van een routekaart, hoe en waar uw producten in de mark te zetten.

Onze werkwijze:
Middels een SWOT-analyse, identificeren we de mogelijke strategie die gevolgd zou kunnen worden om succesvol te worden op de markt.

En welke marktentreestrategie het meest geschikt voor uw organisatie, zoals er zijn;

  • Directe export.
  • Agent of distributeur.
  • Eigen Productie.

Afhankelijk van de gekozen strategie schrijven we dan het markt entree plan (businessplan).
Waarin de volgende onderwerpen verder uitgewerkt worden;
-Productassortiment tijdens de introductieperiode
-Aanbevelingen ten aanzien van prijsstellingen.
-Aanbevelingen ten aanzien van distributie kanalen.
-Financiële  planning en budgetten, introductie planning, beurzen, reclame, PR Strategieën.

Scroll naar boven